nail lacquer of the day: OPI & Revlon

השבוע רכשתי כמה לקים חדשים (רגע אחרי שנשבעתי שאני לא קונה לק חדש במשך לפחות חודש) והחלטתי לנסות לשלב בין שניים מהם, Scandalous של רבלון (Revlon, בתמונה מימין) ו- Lincoln Park After Dark של OPI (משמאל). 

הקנייה של Lincoln Park After Dark היתה קנייה אימפולסיבית ומאוד לא אופיינית; עשיתי מניקור אצל יוליה, ראיתי את הצבע בחלון הראווה והתפתיתי לרכוש. עם זאת, לא מדובר בגוון אקראי שאהבתי אלא בגוון שחיפשתי לרכוש כבר זמן מה- סגול כהה, שנראה על הציפורניים כמעט שחור. 

אני מאוד אוהבת לשים לק כהה על הציפורניים ובמיוחד לק שחור, אבל לאחרונה רציתי לגוון מעט ולשדרג את השחור הקלאסי בסגול-שחור אלגנטי ומתוחכם. רכשתי בעבר לק בגוון כהה (מס' 46 אצל ביוטיקר) ובהתחלה הייתי די מרוצה; השתמשתי בו לא מעט אבל לאחר זמן מה, הוא התחיל להיות גושי במהלך המריחה והתוצאה לא היתה מחמיאה על הציפורניים אז הפסקתי להשתמש בו. 

בניגוד אליו, הקנייה של Scandalous היתה רחוקה מלהיות אימפולסיבית; חיפשתי את הגוון הספציפי הזה כבר כמה שבועות וכשמצאתי אותו על המדף לא היתה מאושרת ממני. מדובר בגליטר שחור-סגול מהמם, שקראתי עליו ביקורות טובות וממש רציתי שיהיה שלי. לא ניסיתי אותו עדיין כלק עצמאי אלא רק כטופ- גליטר מעל ללק כהה, אבל בטח אנסה בקרוב. 
להפתעתי, הלקים משתלבים יחד בצורה יפהפיה- הגליטר הסגול מאזן את 'הכבדות' של הגוון הכהה של OPI מבלי ש'יאבד' את התחכום והאלגנטיות שלו. 

מבחינת הפורמולה, הלק של רבלון אינו אטום ובשביל ליצור מראה 'מרוכז' (גדוש בנצנצנים) יש צורך בכמה שכבות. אני שמתי שתי שכבות ועדיין לא נראתה באופק אטימות (אפילו לא חלקית). המריחה מאוד נוחה ואפשר 'לבנות' את המראה משכבה לשכבה עד קבלה של אטימות רצויה.  לשמחתי הרבה, הלק מתייבש במהירות, עובדה אשר משמחת אותי מאוד (אין דבר שאני שונאת יותר מאשר לחכות שהלק יתייבש כראוי).

בניגוד ל- Scandalous,  הפורמולה של Lincoln Park After Dark היא 'דחוסה' יותר, משמע- שתי שכבות והציפורניים אטומות לחלוטין. המריחה היתה לי מעט מאתגרת, בדרך-כלל אני מורחת בצורה מדוייקת יותר ובקלות והפעם קצת התקשיתי. השכבה הראשונה היתה לא אחידה, אבל השכבה השנייה הצליחה, איכשהו, לאזן את אי-השלמות וליצור מראה סביר. אני מקווה שבשימושים עתידיים יהיה לי קל יותר עם הגוון הזה. אני צובעת את ציפורניי בגוונים כהים על בסיס קבוע וכמעט תמיד אני מצליחה למרוח היטב וכמעט בלי תקלות (ואלו שכן מתרחשות, הן ברות-תיקון). אני אוהבת את הגוון המיוחד וברור שאמשיך להשתמש בו שוב ושוב. לגבי המריחה, אני מקווה שעם הזמן אתרגל לפורמולה ואשכלל את הטכניקה שלי, כי אחרי הכל, מדובר בגוון יפהיפה, שלא הייתי רוצה שיעלה אבק בתוך מגירת הלקים שלי. 

מה דעתכן? אהבתן או שפחות התחברתן? 
ספרו לי!
                                        שלכן,

2 תגובות:

  1. גם שחור גם סגול וגם גליטרים?! קנית אותי! :) הלק של רבלון עושה לי עיניים.. יש לי הרגשה שבקרוב הוא ימצא אצחי בית חם, מיטה וארוחה חמה ;)

    השבמחק
  2. בת-חן, לגמרי שילוב מנצח, לא? את לא מבינה כמה חיפשתי את הגוון הזה של רבלון עד שמצאתי!
    יש עוד אחד בסניף של סופר פארם בחולון, אם את מחפשת!

    השבמחק