?DIY- How to Design Your own Unique Present for Your Loved One


ימי הולדת הם אירוע משמח עבורי, בין אם מדובר ביום ההולדת שלי או של מישהו בחיי שאני אוהבת. יש משהו בהכנות לקראת היום עצמו, שמרגש אותי בכל שנה מחדש ומוציא ממני את המיטב. אני משתדלת לחשוב על מתנות מקוריות ולשים טאץ' אישי בכל דבר שאני קונה או מכינה. זה אמנם מצריך ממני להיערך מראש ולהשקיע זמן ומחשבה, אבל מי לא יעשה את זה בשביל האדם שהוא אוהב


השנה, כמו בכל שנה, לקחתי על עצמי בכיף גדול את פרוייקט-מתנת-יום-הולדת-של-איתי, בעלי, ונהניתי ממנו אפילו יותר ממה שציפיתי. הכנתי לו ערכה מיוחדת ומעוצבת וקיבלתי עליה המון מחמאות (כולל מבטיו ההמומים של בעלי, שלא האמין שהכנתי הכל בעצמי!). כולם אמרו שזה נראה מקצועי ויוקרתי וטענו שזה כמעט-בלתי-אפשרי להכין משהו כזה ללא עזרה מקצועית. במיוחד בשל התגובות הללו (שהן אמנם מחמיאות מאוד אבל לא מדויקות) החלטתי להקדיש פוסט שלם לתהליך יצירת המתנה, משלב הקונספט ועד לתוצר הסופי. 
אז נתחיל?

Music- Hilly Boimel at Ozen Bar



הערב באוזןבר (20:30, קינג ג'ורג' 48 ת"א), אחת המוזיקאיות המוכשרות ביותר שידעה ארצנו, מעלה הופעה מיוחדת לקראת צאת הסינגל הראשון מאלבום הבכורה שלה. הילי בוימל, גיטריסטית מבריקה וזמרת-יוצרת מרגשת, מופיעה הערב עם נגניה (ועם אורחים מיוחדים) ומחלקת את הסינגל הראשון מהאלבום, רגע לפני שיושק רשמית בסוף החודש. אני מזמינה את כולכם לבוא לשמוע את הילי בוימל. יהיה ערב היסטורי.
כניסה: 40 ש"ח.

Taken on a Sunny Day

מזג האוויר החורפי שנפל עלינו בימים האחרונים, תפס אותי קצת לא מוכנה; הייתי בטוחה שיש לי עוד כמה ימים של שמש ואפילו לא טרחתי ללכת לקנות מטריה. גם כשהתחזיות הזהירו מסופשבוע רטוב וקריר מהרגיל, עניתי בביטול שעדיין לא הגיעה העת והשארתי את המגפיים מאוכסנים עמוק בתוך הארון. והנה אנחנו כבר באמצע השבוע ועדיין מטפטף לסירוגין וקריר למדי. בצהריים מעט מתחמם, מה שאומר שעדיין לא הזמן לג'קטים עבים ומעילים כבדים, אבל לקרדיגנים וחולצות ארוכות- בהחלט כן. אופציה נוספת, מוצלחת למדי, היא חולצה קצרה מבד עבה ( ראי אופציות למטה), כזו שנעימה על הגוף ועליה אפשר להוסיף ג'קט דק בשעות הבוקר או הערב. התמונות מטה צולמו ביום שמשי ונעים, רגע לפני המבול הגדול של חמישי בלילה וחולצת הקטיפה הנפלאה היא דוגמא מצוינת לחולצה שמתפקדת נהדר בכל שעות היום. היא אמנם קצרה, אך בד הקטיפה העבה הופך אותה לחולצת-מעבר ולא חולצה שמתאימה לקיץ הישראלי. אני אוהבת לצוות לה ג'קט מחויט בשחור או באפור, שמשנה את המראה שלה ממראה יומיומי למראה מחויט ואלגנטי.


Congratulation!


ברגע האחרון החלטנו לפנק לא אחת, אלא שתיים (!!!) ממשתתפות ההגרלה הראשונה! תהילה פלה-דיין ושלומצי זריהן-דדון, זכיתן ביום צילומים מקצועי, הכולל: צילום מקצועי, איפור וייעוץ סטיילינג! צרו קשר לתיאום יום שנוח לכן. תודה לכל המשתתפים וניפגש בהגרלה הבאה!

...And It's ON!

חודש נובמבר, אשר מתחיל היום, מסמל עבור רבים את תחילתו של החורף. אמנם תחזיות מזג-האוויר ממשיכות להציג טמפרטורות גבוהות לעונה, אבל אני כולי מלאת-תקווה שהחודש הזה יביא עמו את הגשם, המגפיים והקרדיגנים האהובים.
אז רגע (טוב, אולי כמה רגעים) לפני שמוציאים את הפוך מהבוידעם, מתמסרים לשוקו חם ומתמכרים לסדרת- טלוויזיה חדשה, אני מזמינה אותך ואת בני משפחתך לצאת מהבית ולהנות מזמן איכות ביחד. 
כן! לכבוד העונה-הכי-מקרבת-לבבות-שיש ולרגל ההגרלה הראשונה בבלוג, הכנתי לכם הפתעה מיוחדת במינה!

צילומי סטודיו מקצועיים שלך עם בני משפחתך, אשר ייערכו בסטודיו גברא בתל-אביב ע"י צלמת הבלוג, סימה לנדא.
שירותי איפור וסטיילינג בסיסיים ייתנו לזוכה בהגרלה (ביום הצילומים עצמו) ע"י מייסדת הבלוג, רעות דומיניץ.

1. עשו לייק לדף של אמה בפייסבוק:
http://www.facebook.com/EmmaKnowsWebsite
2. עשו Share לתמונה (המופיעה בדף הפייסבוק*) על הקיר שלכם.
3. הירשמו כמנויים לבלוג.